En Bra Dag,, Fast Ändå Inte -.-

Idag på skolan har jag mått pizz... Ont i Huvve och halsen :/ Hade utv.samtal efter skolan också.. Hade nått Alla målen i svenska, engelska och Matte på Nat.proven.. Och Ewelina du hade rätt xD (Ewelina förstår xD) Efter samtalet red jah med amma och sussie och Kristin oh Rebecca.. Guliver tappade förståss en Sko.. När vi hade kommit hem ringde Alex och sa att Kalle hade varit en Succé xD Amore hade ridit ut med Petra och hamnat litte efter i traven så Kalle hade börjat Galoppera < 3 xD Men det var en idag som INTE satt kvar på hästen när den hoppa med alla 4 ben rakt upp i luften xD Kan ni gissa vem det var tro ?? xD Jo det var JAAAG (HAHA) Han skvatt för hösilage plast som låg på marken och hoppade rätt upp xD Men jag ''gleed'' av, så det gjorde inte så ont.. Hade inte ens gått klart ettan än (ni som är på mosserud förstår xD) Men nu ska jag kolla Ansiktsboken och litte mer.. Juste i morron ska jag kanske med och titta på en urgullig Yorkshire Terrier valp.. Men har inte bestämt mej än för att jag inte mår riktigt 100 .. Men höres mer i morron < 33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback