Hade tråkigt så skrev litte svar på fågor xD

År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg - Blond.
Hur lång var du - 136-146.
Vem var du kär i - Kär påriktigt har jag aldrig varit men intresserad var jag av flera.
Hade du nån pojk-/flickvän – Nej .
Vad brukade du göra på fritiden – Rida.
Vilka umgicks du med – Ewelina, Hanna, Rebecca, Natalja, Felix, Alexis mm.. 
Var allt bättre då – Nja.

Nu.

Skulle du vilja gå tillbaks dit – Nja.
Har du förändrats – Ja.
Vad har du för hårfärg – Blond.
Hur lång är du? – 146.
Vem är du kär i – *hemligt*
Har du nån pojk-,/flickvän - Nej.
Vad brukar du göra på fritiden – Rida.
Vilka umgås du med – På skoltid Ewelina, Josefin, på fritiden Natalja, Rebecca Ewelina ..
Hur ser du ut? – Som alltid ?

Har du:

Slagit ner nån – Nepp.
Ljugit för en bra vän – Nepp.
Svikit någon – Venne.
Vem:
Skrev du senast till på msn – Kerstin
Kramade du senast – Mamma.
Sov du hos senast – Ewelina.
Vill du vara just nu - Hos Kalle.
Ringde dig senast – Ewelina.

Vad:
Drack du senast – Vatten.
Köpte du senast – Skor.
Gjorde du igår – Skola, red
Ska du göra imorn – Grilla.
Vill du göra just nu – Rida :)
Åt du senast – Flingor o mjölk
Är närmast dig som är rosa – Mina strumpor.

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – Nej.
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Nej.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Nej.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Nej.
Jag har smugit ut utan lov - Nej.
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Nej.
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Ja.
Jag har fuskat i ett spel – Ja.
Jag har struntat i ett prov – Nej.

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Nej.
Jag har druckit alkohol – Nej.
Jag har tagit medecier mot drepression – Nej.
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Nej.
Jag har vaknat gråtande – Nej.
Jag har somnat gråtande – Ja.

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - Hata är ett starkt ord. 
Jag har sett någon dö - Ja. Fick se min Gammelmormor långsamt och stilla gå mot döden.
Någon du har känt som nyligen som dött - Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback