Träningsvärk, Men En Bra Ridlektion För Bästaste Anna <3

Hej, idag var det meningen att jag skulle ta ledigt 2 H från skolan, jag skulle med och hämta Ewes ponny i Mockfjärd men så fivk vi reda på att Kerstins bil var ''sönder'' så dom åker i möra ist.. Jag åkte med Ewelina hem sen sedan så körde dom mej t Mosserud och hämtade transporten.. Jag gick av där och gick in t Natalja.. Sedan så red jag och suzzie medan Linda klippte Gulliver =) Vi red lektion för Anna xD Jobbigt var det.. Julia ska inte vara med och tävla pg.a att Dollar är inte fräsch i benen tror jag.. I morron så åker jag t Linda när mamma jobbar sedan så blir det Mosserud och att rida och sen duscha och grejja med Hästarna ( mee Looowe <3 ) Hanna kommer oxå och hjälper mej med Kalle i morron <3 Ska ha ett rött dressyrschabrak på tävlingen.. Tack Suzzie att jag får låna det <3 Bloggar mer i morron..


kRAm Lowisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback