2a Inte DÅLIGT B)

Hej!

Idag på tävlingen så kom jag 2a ''yippey'' Slutresultatet blev på 173 p så är skiit nöjjd.. Bara 8 p från den som vann och hon har en dyyr ponny som kan mkt.. Desutom en yngre ponny än vad jag har ;) Så är nöjjd.. För vissa personer gick det inte så bra.. Men du var duktigast i dah Rebecca < 3 Modigt av dej att gå in igen :D

Blev oxå Intervjuad av nördmarksbyggden ;) Frågade vad jag hette och vad Kalle hette ;) Sa Kareltje då.. Tävlade med det namnet idag!! Men glömde att säga att jag kom från Mosseruds RyttarFörening ;/ Det var jätte kul att Jacqueline och Ulrika och oxå.. Längesen jag såg er ;) Vi hade riktigt tur med vädret iaf.. Regnade inte ett dugg.. Hade vita ridbyxor och riktig kavaj på mej... Mamma sa att hon skulle nog köpa en riktigt utstyrsel åt mej xD Mormor sa ju att jag fyller ju år snart med xD Neepp.. nu ska jag gå och spela Othello med mamma (!)

Kram från en nöjjjd Lowisa med ett BRA reslutat < 3 Kommer upp bilder i möra!!

 

Kommentarer
» Elin

Cooolt! Då kanske man får läsa om dig i Nordmarksbygden :-) Du är så himla duktig och jag är sååå stolt. Ses imorrn. Kram Elin.

2010-05-13 21:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback