Många bilder =D

Hej!

Nu har jag vaknat.. Hugo kom in i rummet ich bah stod där och sen när jag tittade på hnm så frågade han om jag ville se på ''star Wars'' med hnm oh jah bah : Mmm,, trött som jag vah xD Men igår så hjäpte jag till med maten och den här Sofie var hur goe som helst < 3 Blir 2 år i Juli,, men pratade som en 3 åring xD Sedan så skulle jag ''läsa'' en saga för Hugo och vet ni vad ?? Jag fick välja vilken bok vi skulle läsa xD Men iaf.. Sedan så var det lite prat.. Ha ville att Elin skulle komma också.. Men sen somnade han.. Jag skulle spela ett dataspel som Hugo hade men det funkade inte som det skulle.. Sedan så såg jag på ''Familjen Är Värst'' xD Rekomenderas :D


Hare Braa


Loowisa



En bild från förra helgen ;)


En till bild från förra helgen :D

Samma här :D

Här med :D

Här me :D

Samma här me ;)



Kommentarer
» Natalja

ÅÅHHHH!!! GUD VILKA FINA BILDER :D Älskar den på Cilla i trädet<3<3<3<3<3 Det märks att du är min lillasyster :D haha :D<3<3

2010-05-15 13:42:15
» Lowisa

Tack Nalja <'3 Vad ska su göra sen ?? Komma o sova över ??

2010-05-15 19:31:47
URL: http://lowiisha.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback