Hejsan

Hej, idag på skolan så har vi haft lite allt möjligt :D Efter skolan så åkte jag hem och åt lite mat! Sedan skullle jag gå upp på rummet och kolla på dvd och vara på datorn me då ringde Linda och undrade om jag ville med till Arvika för Alice och Skrållan skulle till vetrinären och kolla sina halsar :) Alice måste operera bort sina halsmandlar :( Men som tur är det får hon en bra vetrinär ^^ Får den vi hade på Singha jätte mysig och trevlig :D

Nu sitter jag i min säng och smsar och det är världens snöoväder ute typ xD Det blåser och snöar Kuuul :D



I like snoooow xD

Men bloggar säkert mer senare annars bloggar jag imorgon :D


Kram



Vinter här förra året :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback