Lite allt möjligt :)

Hej, spelade lite sims sen gick vi ner till hannas farmor och hälsade på Igor :D Det är deras hundvalp på ca 5 månader :) En gråhund tror jag det är ^^ Snart ska vi äta mat och efter det ska vi se på idol :D Kuul, första gången jag ser på det iår :O xD Men finalen är ju roligast =) Idag på skolan så har vi haft Engelska, matte, rast, matte, samhällskunskap, lunch+ rast, (spelade pingis på rasten), utvärdering, läsa tyst, rast (10 min) och sist hade vi en bildlektion :) Kuul, målade en regnskog typ och senare ska vi klippa ut typ djur i mörktpapper som tillhör regnskogen :) Efter det så åkte jag ju till Hanna men det vet ni ju redan :D Men sen så laddade min telefon ut xD INGA sms alltså xD ^^




Kram


 Zilla, söööwt va ?? :D


Kommentarer
» Natalja

Såg du mej i publiken ;D??



haha, snygg deisgn du har nu!!

2010-11-20 12:29:47
URL: http://nataljas.blogg.se/
» Moster

Synd att du inte kollat mer aktivt :-( Då hade jag haft någon att gå dit med i lördags!

2010-11-23 15:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback