Härlig dag ^^

Tjihoo :D Idag har jag varit på skolan efter det red jag ridlektion för Mia tsm med Ewelina :D Vi hade mycket galopparbete idag. Han var lite stel ibörjan men mjukade upp sig efter en stund, red med snodd idag! I slutet så kunde han gå i form i alla gångarter t.om galopp :O :D Vi red förvänd galopp och han gick även i form där ^^

Han är så duktig min lilla skrutt :D



Du är söt när du ler
Du är allt om inte mer
Du är den finaste jag har
och
jag vill alltid ha dig kvar.
Du är min ovärderliga skatt
Du är den jag drömmer om varje natt
Du är det bästa jag vet
och jag ska ÄLSKA dig i OÄNDLIGHET.


Love <3


Kommentarer
» Natalja

Jättesöt bild! :D <3

2010-11-25 11:07:40
URL: http://nataljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback