Bra rubrik vah??

Hej, halloween skattjakten var jätte kul ^^ (aa' Efter så åkte vi till Hanna och åt Tacos och såg på Klara filmen ^^ Åkte hem typ 11 kanske xD Idag har jag ridit ridlektion också har vi haft arbetsdag på mosserud :* Jag o Rebecca körde typ skräp med Fyrhjulingen (y' Körde fyrhjuling med släp :O xD Men det gick bra xD Imorgon så har vi studie dag men såklart så ska jag t tandläkaren då :( Suck! Juste, Tippos uppfödare ringde och frågade hur det var med tippo :) Men det hade typ blivit ngt fel med ngt nr så han hade ngt annat nr men det är ordnat nu x'D Imorgon hos tandläkaren så ska jag få lustgas xD Det låter ju lite lustigt elr hur xD Lite nervös är man väl (aa'

Bloggar säkert snart igen ^^ 1 inlägg till nu och jag har 200 xD :D

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback