Halloween disco ^^

Heej, halloween discot igår var bra :) Vi hade typ nått grejjs så att vi såg youtube klipp på väggen *gilla* xD
Nerrå, men det var kul :) Vi tjänade ihop ca 1700 :-  Men lägger upp lite bilder xD
Klockan 17.00 ska jag ner t stallet och rida halloween ritt :)

Senare ska jag till Hanna och äta med tsm med Ewelina :) Blir kanske att se klara filmen med :*






Lägg märke till mej i hörnet xD


Buuuh, ett spöööke xD...

 
Klassens killar utom en xD


Liiiiimboo :)


Ewelina och Johanna :) Vi är bara 3 tjejer i klassen :O xD


Ewelina ääälskar att ta kort på sej själv xD


Jaa, här är den här grejjen som vi typ såg på xD Fast dethär var i slutet xD

Bilderna är tagna av Ewelina elr typ Helmer..




Kommentarer
» evelina

Haha XD, alla är tagna av Evelina ;)

2010-10-30 10:42:32
URL: http://kritizz.blogg.se/
» .

vi har ju som inte märkt att Evelina gillar att fota sig själv.. inte för att vara dum, men hon fotade väl lite slarvigt, jag tror att hon är bra på att fotografera!

2010-11-15 19:22:09
URL: http://.
» Anonym

Vem vare som kommenterade:



vi har ju som inte märkt att Evelina gillar att fota sig själv.. inte för att vara dum, men hon fotade väl lite slarvigt, jag tror att hon är bra på att fotografera



??

2010-11-16 17:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback