Tjoho

Hej :)
Idag har jag varit på skolan ^^
Vi hade Musik, engelska, rast, geografi, lunch/rast, Svenska och Idrott ^^
Efter skolan jöng jag och Hanna i kör med några mer :)
Riktigt kul faktiskt xD
Vi sjöng med Kerstin Wallmyr :)
Hanna har varit här idag också, vi fotade Littlest Petshop xD
Och typ försökte flyga med en presenning (stavning)
Imorgon ska jag på skolan sen kl 16.20 ska jag rida för Mia Stockesjö :)

www.stallalphyddan.dinstudio.se
 Hoppas det går bra !!


Juste, fick nya chaps av mamma idag :)
Fast får betala halva själv xD
Elr, det är skinngaters igentligen!!
Asså chaps som är som ridstövlar fast inte lika äckliga ^^

Men nu ska jag kolla runt lite och lägga ut mina Littlest petshop på tradera/Blocket :)



Du lyser upp min dag <3 

Puss o Klaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback