Sry xD ;D <3

Har inte bloggat på 6 dagar nu xD Men internet har varit helt dampat också har blogg.se krånglat -.- Men i dag skulle jag ha ridit lektion för Anna men ångrade mej och ville mycket hellre rida ut med Mamma, kerstin och Ewelina och grilla korv ^^ Efter det så ska jag väl antagligen hem och efter det ska jag till sussi för hon fyller år ^^ ;D Kuuul xD Imorgon är det skola igen, men har studiedag på Torsdag och Fredag så det blir lång helg ;D Hmm, just de ja.. Det kommer troligtvis bli ett skit bra sommarlov ;D Men säger inte än vad det är <3 För det är inte heeelt bestämt än ;) Men men xD

Igår var jag hos min moster i Karlstad så kom inte hemförens typ halv 1 elr ngt xD Men det var härligt att träffa de efter att de har varit i Thailand i 2 veckor ;D


Juste, när jag red för Mia i Onsdags så gick lilla Tuss så sjukt bra så det finns inte <3 Lilla söööwtingen ;D



 Hugo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback