Sjuk och Ferdinand ;D

Sry, har inte bloggat som jag sa xD Men har varit sjuk sedan i Lördags och har inte orkat ;D Idag har jag inte haft ngn feber så åker nog t skolan imorgon ;) Börjar bli lite Långtråkigt att vara hemma ni ^^ Men nu t varför jag bloggar xD Jo, det är en tjej i stallet som Heter Sussi som läser min blogg, Eller hur Sussi!? Och hon ville ha mer bilder på Sitt fullblod Ferdinand xD Och även lite information och bra saker ;D


Ferdinand (Illegal Dream)

Ålder: Hmm, 10 tror jag xD

Ras: Fullblod

Färg: Tror han typ är Apelkastad eller skimmel ;)

Personlighet: Han är som Tjuren Ferdinand xD Och väldigt nyfiken ;D

Lägger upp liiite bilder på honom också så att Sussi kan bli nöjjd ;D
















Haha, titta vad mörk han var för ca 3 årsedan ;D

En helt annan häst nu <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback