Dålig Uppdatering!? Jaa, jag vet!

Ooops, ber om ursäkt för en enormt dålig uppdatering :P Men har tränat på prov som vi hade idag samt ridit ^^

Idag red jag en tur runt Håltebyn och hade snodd på Tuss :) Han gick verkligen mer avslappnat med den och jobbade verkligen <3 Tränade på lite skänkelvikning, tempo, lydnad och form :) Gick verkligen superbra :D Och på järnvägen så hållde jag me kanske 5 m bakom pappa och han lyssnade jätte bra <3


Ska troligen rida imorgon också om det är sånthär väder, +11 :O :P Skööönt <3
Ska gå och duscha nu och ska försöka uppdatera er imorgon ;D


Har dock bara snodd när jag rider ut/dressyr! Aldrig när jag hoppar då jag är rädd för att hästen ska fastna i den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback