God Morgon ;D

Asså, jag förstår mej inte på mej :O På helgerna är jag jääätte pigg på morgonen, och på veckan är jag jätte seeg ;S

Vaknade ca blir det sju elr åtta nu när man har ställt om klockan?? Jag vaknade klockan 7 och då hade jag inte ställt om klockan, så då måste det ju ändå vara åtta även fast jag inte har ställt om?? Krångligt

Vet inte hur det blir med ridningen idag, mamma pratade först på Dressyr lektion klockan 12 men sen sa hon att vi skulle rida runt Håltebyn ;S ;D xD Återkommer om det senare ^^

Kommer oavsett rida med Snodd idag med, han måste blir mjukare och inte så spänd.. Och mycket galopp så att han får av sig lite överskottsenergi..

Nu ska jag kolla lite på TV samt titta efter martingal, behöver en när jag hoppar så att han inte går så mycket uppmed huvudet xD



-onödigt inlägg-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback