Hellooo :D

Bloggade aldrig igår eftersom att Evelina var här :D Men vi åkte typ hem efter skolan och sedan ner till stallet <3 Jag och pappa red en härlig tur upp t Päivi och stannade där i ca 20 minuter och prata med henne xD Evelina och Sussi red en liten lugnare tur själva, red med snodd även igår och guud vad mycket mjukare han har blivit :D När jag kom tillbaka till stallet så såg jag att Natalja red i paddocken och att det var några små hinder på ca 40-50 cm uppe så jag hoppade ca 4 hopp inför imorgon -självklart tog jag av snodden innan! Har varit i skolan idag med xD När jag kom hem så var bara pappa hemma och jag undrade var mamma var då var ju hon nere i  stallet och red, så dåblev det bara en slapp dag idag <3 Kan vara skönt någon gång ibland ^^ Men inte för ofta, för då saknar jag ju Tuss xD

Imorgon taggar jag inför Fredrik hoppningen, tror det kommer gå gryyymt bra med tanke på hur det har gått under hela veckan <3




Sööwt va?? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback