Pust xD

Så, på skolan idag så hade vi ju provet och typ idrott xD Ridturen gick bra men det berättar jag mer om i ett annat inlägg ^^ När vi kom tillbaka så tog pappa typ av den andra bakskon på Ferdinand för den var lös, medans han gjorde det så fyllde jag på vatten.. En stund efter det såg jag att Hillbilly kom springandes med fleécetäcket på sig utan grimma xD Efter honom kom en arg/glad/skrattande Natalja ;D Han hade sprungit ut ut boxen när Natalja mockade den och vält hela skottkärran xD Jaja, det var Nataljas eftermiddag ;D

Å juste, hinner oftast inte blogga förens nu på kvällen pga, att jag kmr hem ifrån skolan, äter, åker ner t stallet, kmr hem, gör läxor, äter, och sen bloggar xD

Btw, fick skriva om detta inlägg två ggr... Lyckades stänga ner webbsidan två gånger ;O

Aja, herrå xD

Kommentarer
» Natalja

hahahhahahhhaa lyckat lixom XD

kul att du blogger så ofta nu skitunge!! <3

2011-03-16 21:30:14
URL: http://nataljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback