Tjoho ^^

Nu sitter jag här vid datorn igen och tänker att det måste finnas något bättre att göra, men jag kmr inte på något så då kan jag ju lika gärna blogga :D Idag har jag nt gjort något speciellt, spelat fotboll på rasterna och gjort 2 mål och passat t ett mål ;) Det tar sig xD ^^

Ska väl snart åka ner t stallet och packa iordning allt för imorgon :D För då åker Jag -Tuss, Evelina -Tekilas och Sussi -Ferdinand på ett Nh-läger ;D Ska bli grymt kul och hoppas att vi lär oss något :*

Men än sålänge så sitter jag ju fortfarande framför datorn och smsar <3



Detta är Nh <3


Evelina -Tekilas <3


Ferdinand


Gillar dej så otroligt mkt så du förstår inte, blir glad av att bara se dej ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback